Google Ads (AdWords) Nedir? Nasıl Kullanılır?

Google Ads (AdWords) Nedir? Nasıl Kullanılır?

Google Ads, dijital dünyada AdWords olarak bilinen bir sistemdir. İş dünyasında aktif bir şekilde rol alan firmaların internet üzerinden başarı elde etmek için kullandığı ağ olarak bilinir. Google AdWords kullanımı ile internet üzerinde Google arama sıralamasında reklamların kullanıcılara erişmesi sağlanır. Bu nedenle “Google Ads nedir, Google Ads nasıl kullanılır?” gibi sorular arama motorlarında sıklıkla araştırılır.

Google AdWords, sanal dünyada online pazarlama sistemlerinde firmaların başarı elde etmesine yardımcı olan oldukça önemli bir araçtır. Bunun yanı sıra Google’da sanal dünyanın en yaygın reklam geliri sağlayan araçtır. Dolayısıyla başarılı bir reklam çalışmasının en önemli kısmının başarılı olması, AdWords reklamlarına bağlıdır.

Google günümüzde 1 milyarı aşkın aktif kullanıcıya sahiptir. Böylesine büyük bir ağ etrafında firmaların kullanacağı doğru bir AdWords planlaması gereklidir. Bu planlama, her firma için hayali olan başarıyı kısa bir sürede elde etmesini sağlar.

Google AdWords Nasıl Kullanılır?

AdWords reklamları kullanılırken, özen gösterilmesi gereken öncelikli konular vardır. Hesap kurulumu, farklılık yaratabilecek reklam/tanıtım içerikleri ve söylemleri, teknik gereksinimler, hesap yönetimi, her geçen gün değişen rekabete ortamına uyum sağlamak, düzenli takip/optimizasyon ve raporlamalar ile ilgili nasıl bir yol izlenebileceği bu konular arasında yer alır. Bu konuları hızlı bir şekilde net bir hale getirip planlama yapılması gerekir. Bu sayede reklamlar için çizilen yol haritasında elde edilen sonuçlara bağlı olarak daha gelişmiş bir hedefleme olanağı olur.

Google AdWords Kullanılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Google AdWords kullanılırken dikkat edilmesi gereken hususlar aşağıda verilmiştir.

·       Bütçeyi en iyi şekilde belirlemek

·       Müşteri çekmeye odaklanmak

·       Arama ve görüntülü reklam ağlarından yararlanmak

·       Anahtar kelime çalışmasını iyi yapmak

·       Açılan sayfaların kontrollerini iyi bir şekilde yapmak

·       Arama terimleri raporlarından fayda sağlamak

·       Sonuçları iyi analiz etmek ve buna bağlı optimizasyonlar yapmak

·       Yer hedeflemelerini iyi yapmak

Tüm bu maddelere özen gösterilmesi durumunda Google AdWords kullanımı web sitesine sürekli bir dönüş sağlanmasına imkân verir. Google reklamlarında yapılması gereken en önemli şey, iyi kontrol yapmaktır. Bunun yanı sıra kontrollere göre optimizasyonları iyi yapmak da oldukça önemlidir. 

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans