E-İhracat SEO’nun Normal SEO’dan Farkı Nedir?

E-İhracat SEO’nun Normal SEO’dan Farkı Nedir?

E-ihracat pazar yerleri veya e-ihracat siteleri içinde satış yapan firmaların satışlarını artırmak ve geliştirmek için yapılan SEO çalışmasının bütünü e-ihracat SEO olarak tanımlanır. İhracat da temel amaç satıştır. Dolayısıyla işletmelerin bu gereksinimlerine bağlı olarak optimizasyon çalışmaları yapılır. Yapılan bu çalışmalar sonucunda satış ciroları direkt olarak etkilenir.

E-ihracat SEO çalışmaları belirli başlı birtakım ölçütlere bağlı olarak gerçekleştirilir. Hedef pazar analizi ve fiyat analizleri gibi çeşitli metrik iş e-ihracat SEO çalışmalarına dahil olur. E-ihracatta arama motoru optimizasyonu çok kapsamlı olarak ele alınmalıdır. E-ihracat yapan firmalar bir bütün olarak optimizasyon çalışmaları yaptığında en optimum ve yüksek performansı elde eder.

E-ihracat SEO hizmeti alan işletmeler/firmalar ilk olarak sonuçları hızlı bir şekilde görmeye başlar. Bunun nedeni çok ufak ancak kritik birtakım dokunuşlar yapılarak satış cirolarında büyük etkiler yaratılabilmesidir.

E-İhracat SEO ve Normal SEO arasındaki Farklar

SEO’nun temel yapısı dünyanın tüm platformlarında aynıdır. Trafik arzu edilen şekilde yönlendirilmek ve detaylandırılmak gerekli olduğunda SEO yapılırken amaç ilk sıralarda yer almaktır. Türkiye’den yurtdışına satış yapan alışveriş siteleri için SEO yapılırken de amaç aynıdır. Listelenen ürünleri ya da web sitesini daha görülür hale getirip alınan trafiği arttırmaktır. Bu amaç için çalışmalar yapılırken tercih edilen yöntemler ve metotlar farklı olabilir. Ancak temel yapı her zaman aynıdır. Ana amaç, her daim aramalarda üst sıralarda olmak ve görünürlüğü arttırmaktır.

E-İhracat SEO görselliğe daha çok önem veren bir yapıdadır. Bunun yanında normal SEO ile karşılaştırıldığında daha çok ürün odaklı olduğu görülür. Görsel optimizasyonlar çok iyi olmalıdır. Mutlaka pazar yerinin verdiği formata uygun şekilde ürün listelemelerinin yapılması gerekir. Bireyler, alışverişlerini büyük oranda telefon üzerinden yaparlar. Mobil uyumluluğun iyi olması için gereken ise görsel boyutların pazar yerinin vermiş olduğu kadar listelenmesi gerekir.

Tüm bu gerekliliklerin aksi gerçekleştiğinde farklı cihazlardan giriş yapan müşteriler listelenen ürünleri düzgün bir şekilde göremez. E-ticaret için de en önemli müşteri çekme yöntemi görsellerin ilgi çekici olmasıdır. Görseller optimize edilmediği takdirde ziyaretçiler ne kadar sizi görürse görsün listelenen ürünlere tıklamazlar. Yalnızca görüp geçerler. Satın alma davranışı gerçekleştirmezler.

Hedef kitlenin e-ihracat web sitelerine güvenip satın alma işlemi gerçekleştirmesi için yapılması gereken temel işlemler aşağıdaki gibidir.

·       SSL Sertifikası

·       Hem güvenli hem de uluslararası bir ödeme altyapı desteği

·       Olumsuz bir durumda geri iade politikasına sahip bir site

·       Muhatap alınacak ve fiziksel olarak firmanın varlığını kanıtlayacak olan gerçek bir adres

·       Site tasarımının UI/UX açısından başarılı olması

·       Optimum çalışan bir site yapısı

·       E-İhracat SEO operasyon sürecinin iyi yönetilmesi

https://www.timsahajans.com.tr/

TAKİP ET @timsahajans