E-İhracat SEO Nedir? E-İhracat SEO Nasıl Yapılır?

E-İhracat SEO Nedir? E-İhracat SEO Nasıl Yapılır?

E-ihracat siteleri veya e-ihracat pazar yerleri içerisinde satış yapan işletmelerin satış oranları arttırmak ve geliştirmek için yapılan SEO çalışmalarının bütününe Elektronik İhracat SEO denir. İhracat konusunda temel hedef satıştır. İşletmelerin bu gereksinimlerine bağlı olarak optimizasyon çalışmaları gerçekleştirilir. Yapılan bu çalışmalar sonucunda satış cirolarında yükselmeler görülür.

E-ihracat SEO çalışmaları belli başlı birtakım unsurlara bağlı olarak yapılır. Hedef pazar analizi, Fiyat Analizleri gibi pek çok metrik işin içine girer. E-ihracatta SEO çalışmalarının oldukça kapsamlı bir şekilde ele alınması gerekir. Bir bütün şeklinde optimizasyon çalışmaları yapılırsa en optimum ve yüksek performansa ulaşılır.

E-ihracatta SEO çalışmaları hizmeti alan firmalar başlangıç adımında neticeleri hızlı bir şekilde görmeye başlayabilir. Bunun nedeni çok küçük ama kritik birtakım dokunuşların gerçekleştirilmiş olmasıdır. Bu küçük dokunuşlar bile satış cirolarında büyük etkiler yaratır.

E-İhracat SEO Danışmanlığı Hizmetleri Nelerdir?

Adım adım anlatılacak olursa E-İhracat SEO danışmanı, hedef pazar analizi/seçimi, hedef kitle analizi, fiyatlandırma desteği, pazar yerine özel optimize görsel desteği sağlar. Ürün açıklamaları e-ticaret siteleri ve pazar yerleri için en önemli kısımlardan bir tanesidir. Bunlar ve sürecin ilerleme şekline göre daha farklı konularda destek verir.

Bunların yanı sıra eğer web sitesi içinde bir danışmanlık alınacaksa temelde klasik SEO hizmetinden çok farklı bir yanı olmayan e-ihracat SEO danışmanlığı, sadece belirli konularda değişiklik gösterir.

Web site üzerinden e-ihracat yapılacaksa e-ihracat SEO giriş uyumlu bir e-ticaret sitesinin düzenlenmesi, Google ile uyumlu hale getirilmesi gibi hizmetlerden yararlanılabilir.

E-ihracat SEO danışmanlık sistemi bağlamında danışman firmalara/işletmelere birtakım verileri verebilir. Danışmanlar ile yapılan anlaşmalarda esneklik gösterilebilir. Bu tamamen işletmenin anlaşma ve çalışma şekline bağlıdır.

E-İhracat Çalışmaları

E-ihracat çalışmaları danışman ve işletme arasında muazzam bir uyum olmasını gerektirir. İşletmenin danışmana güvenmesi önemlidir. Danışman da elindekileri şeffaf bir şekilde işletmeye sunmalıdır.

Çalışmaları birkaç temel başlıkta ayırmak mümkündür. Bunlar aşağıdaki gibidir.

·      Ürün Listelemeleri (Açıklamalar, Görsel Optimizasyonu, Ürün Başlığı…)

·      Web Sitesi Optimizasyonları (SSL Sertifikası, Çoklu Dil Desteği, SEO Uyumlu Ürün Açıklamaları…)

·      E-Ticaret Sitesi için uluslarla entegre güvenli bir satın alma alt yapı desteği.

·      Sosyal Medya Hesapları (Ürün Reklamları Sosyal Medyadan Yapılması)

https://www.timsahajans.com.tr/

TAKİP ET @timsahajans