Google Ads Maksimum Performans Kampanyası

Google Ads Maksimum Performans Kampanyası

Google neredeyse tüm dünyanın en çok kullanılan arama motorudur. Her gün milyonlarca hatta belki de milyarlarca kişi tarafından kullanılan bir yapısı vardır. Bu nedenle de dijital pazarlama yapmak isteyen markaların neredeyse hepsi tarafından öncelikli bir yapıda ele alınır. Bundan kaynaklı olarak da Google düzenli olarak kendini yeniler. Çünkü, artan markaların her birine eşit bir fırsat ve kolaylık sağlamak isteyen Google, kendini de bu alanda düzenli olarak revize etmektedir.

Tüketicinin her geçen gün yolculuğu değişir ve dönüşür. Aynı zamanda da giderek artan kanallar nedeniyle her markanın yükü büyük oranda artar. Artan kanallar ve değişen tüketici davranışları ise markaların sürece adaptasyon olması hususunda çeşitli zorlukların yaşanmasına neden olur. Bu noktada da markanın ya da markaların tüketici talep değişimlerini yakalaması, yeni performans fırsatlarının gerçek zamanlı kovalanabilmesi için pek çok reklamveren otomasyon sistemlerine yöneliyor.

Yeni Nesil Reklam Otomasyonu

Maksimum Performans kampanyaları da tam olarak reklam verenlerin bu gereksinimleri noktasında ortaya çıkan bir yapılanmaya işaret ediyor. Bu gereksinimin karşılanması noktasında etkin olarak kullanılabilecek olan maksimum performans kampanyaları, YouTube, Görüntülü Reklam Ağı, Arama Ağı, Keşfet, Gmail ve Google Haritalar'da reklam vermek için tek bir otomasyon kullanma kolaylığı sunan bir yöntemdir. Bu yöntem sayesinde anahtar kelime tabanlı Arama Ağı kampanyalarını tamamlayabilir ve Google'ın tüm reklam kanallarında ve envanterinde dönüşümlerinizi tek bir kampanya ile yakalama imkanı bulursunuz.

Günümüzde yeni yeni denenmeye başlayan bu yöntem sayesinde elde edilecek olan güçlü veriler neticesinde maksimum performans kampanyalarının tüm dünyada yeni bir dijital pazarlama opsiyonu olarak kullanılacağı tahmin ediliyor.

Maksimum Performans Kampanyalarının Avantajları Nelerdir?

Maksimum performans kampanyalarının en büyük avantajı hiç şüphesiz birçok Google platformuna tek bir sistem üzerinden reklam verebilme kolaylığıdır. Çünkü, Google dünyada en çok kullanılan arama motoru uygulamalarından biridir ve her gün milyonlarca insan tarafından kullanılmaktadır. Bu da markaların görünürlüklerinin çok ciddi anlamda yükselmesine olanak tanır. 

Ayrıca yeni nesil reklam otomasyonu sayesinde de sadece Google değil Google ve iştiraki olan pek çok platformda da reklam verebilirsiniz. Bu sayede de görünürlüğünüzü arttırabilir ve en önemlisi de her bir platform için ayrı ayrı reklam planlaması yapmanıza gerek kalmadan tek bir kampanya ile her bir Google platformuna ulaşabilirsiniz.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans