Google Ads Maksimum Performans Kampanyası
Google neredeyse tüm dünyanın en çok kullanılan arama
motorudur. Her gün milyonlarca hatta belki de milyarlarca kişi tarafından
kullanılan bir yapısı vardır. Bu nedenle de dijital pazarlama yapmak isteyen markaların neredeyse hepsi tarafından
öncelikli bir yapıda ele alınır. Bundan kaynaklı olarak da Google düzenli
olarak kendini yeniler. Çünkü, artan markaların her birine eşit bir fırsat ve
kolaylık sağlamak isteyen Google, kendini de bu alanda düzenli olarak revize
etmektedir.
Tüketicinin her geçen gün yolculuğu değişir ve dönüşür. Aynı
zamanda da giderek artan kanallar nedeniyle her markanın yükü büyük oranda
artar. Artan kanallar ve değişen tüketici davranışları ise markaların sürece
adaptasyon olması hususunda çeşitli zorlukların yaşanmasına neden olur. Bu
noktada da markanın ya da markaların tüketici talep değişimlerini yakalaması,
yeni performans fırsatlarının gerçek zamanlı kovalanabilmesi için pek çok
reklamveren otomasyon sistemlerine yöneliyor.
Yeni Nesil Reklam Otomasyonu
Maksimum Performans kampanyaları da tam olarak reklam verenlerin
bu gereksinimleri noktasında ortaya çıkan bir yapılanmaya işaret ediyor. Bu
gereksinimin karşılanması noktasında etkin olarak kullanılabilecek olan
maksimum performans kampanyaları, YouTube, Görüntülü Reklam Ağı, Arama Ağı,
Keşfet, Gmail ve Google Haritalar'da reklam vermek için tek bir otomasyon
kullanma kolaylığı sunan bir yöntemdir. Bu yöntem sayesinde anahtar kelime
tabanlı Arama Ağı kampanyalarını tamamlayabilir ve Google'ın tüm reklam
kanallarında ve envanterinde dönüşümlerinizi tek bir kampanya ile yakalama
imkanı bulursunuz.
Günümüzde yeni yeni denenmeye başlayan bu yöntem sayesinde elde
edilecek olan güçlü veriler neticesinde maksimum performans kampanyalarının tüm
dünyada yeni bir dijital pazarlama opsiyonu olarak kullanılacağı tahmin
ediliyor.
Maksimum Performans Kampanyalarının Avantajları Nelerdir?
Maksimum performans kampanyalarının en büyük avantajı hiç şüphesiz birçok Google platformuna tek bir sistem üzerinden reklam verebilme kolaylığıdır. Çünkü, Google dünyada en çok kullanılan arama motoru uygulamalarından biridir ve her gün milyonlarca insan tarafından kullanılmaktadır. Bu da markaların görünürlüklerinin çok ciddi anlamda yükselmesine olanak tanır.
Ayrıca yeni nesil reklam otomasyonu sayesinde de sadece Google değil Google ve iştiraki olan pek çok platformda da reklam verebilirsiniz. Bu sayede de görünürlüğünüzü arttırabilir ve en önemlisi de her bir platform için ayrı ayrı reklam planlaması yapmanıza gerek kalmadan tek bir kampanya ile her bir Google platformuna ulaşabilirsiniz.
0 Yorum