E-ticaret sitelerinin Google aramalarında ön plana çıkmak için SEO çalışması yapması oldukça önemlidir.
Lead generation, dijital kanallar aracılığı ile yapılan pazarlama çalışmalarının anahtarı niteliğindedir.
Site içerisinde bulunan tüm sayfaların listelendiği site haritası, Google botlarının site sayfalarını etkili bir şekilde tarayabilmesi ve sitenin hızlı ilerleme kaydedebilmesi için önemlidir.
Bir e-ticaret sitesinin markasını ve ürünlerini ilgili kitleye tanıtmak için en önemli izlemsel planı içerik pazarlamasıdır.
Gelişen teknolojiler ve değişen dünya ile birlikte pazarlama faaliyetlerinde de çeşitli değişimler meydana geldi.
Zamanla değişen ve gelişen dünyada, teknolojiyi takip etmek ve yeni stratejiler geliştirmek gerekir. Son yıllarda revaçta olan SEO optimizasyonu; yapay zekanın meydana getirdiği web sitelerinin, arama motorlarında kolay anlaşılmasına ve sıkça aranan anahtar kelimelerle yükselmesine denir.
Pazarlama her geçen yıl daha da genişleyen, daha da büyüyen bir alan olarak karşımıza çıkmaktadır.
İnternetin ve dijitalleşmenin yaygınlaşması ile birlikte pek çok yapıda değişmez zorunda kalmıştır.
Günümüz internet ve dijital dünyasında web siteleri markaların en önemli güçlerinden biridir.
Sosyal medya platformları gelişen teknolojiler ve dijitalleşmenin de etkisiyle her geçen gün daha da güçlü bir alan olmaktadır.
Gelişen teknolojiler ve dijitalleşen dünya ile birlikte pek çok insan artık aradığına anında ulaşabilir ve istediği işlemleri çok kısa tuş hareketleri ile yapabilir hale gelmiştir.
Pinterest, görsel tabanlı bir sosyal ağdır. Bu nedenle de Pinterest içeriklerinin neler olması gerektiği ya da Pinterest kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar sıklıkla soru işaretlerine sebep olmuştur.
Kriz iletişimi ile kriz yönetimi günümüz markalarının ve firmalarının neredeyse hepsinin hazırlıklı olması gereken bir konudur.
Risk iletişimi temel anlamda kriz iletişimi ile birlikte meydana gelen ve aslında birbirleri ile iç içe geçmiş iki kavramdır.
Günümüzdeki pek çok işletme bazı dönemlerde kendilerinden ya da küreselleşmenin etkisinden dolayı çeşitli krizler ile karşı karşıya gelebilir.
Rakip dizisi ya da diğer bir ifade ile Competitor Array analizi genellikle rakip firmalarınızın, şirketlerinizin performans değerlerini anlamanız, çözümlemeniz, ölçümlemeniz için kullanılan bir analiz yöntemidir.
SWOT analizi özellikle şirketlerin, kurumların ya da markaların kendilerini ölçmek, güncel durumlarını tespit etmek için sıklıkla başvurdukları bir analiz yöntemidir.
Rakip analizi ya da diğer bir ifade ile rekabet analizi bir sektörde hizmet ya da ürün sunan markaların, firmaların ya da şirketlerin sundukları hizmeti ya da ürünü sunan diğer markaları analiz etmesi sürecidir.
Sektör analizi tüm markaların ve firmaların hem bir sektöre girmeden önce hem de girdikten bir süre sonra da yapılması gereken bir analizdir. Çünkü, her marka piyasaya yeni bir ürün sürmeden ya da yeni bir sektöre giriş yapmadan önce sektörün nabzını tutmalı, kimlerin sektörde var olduğunu ve pastanın büyük dilimlerinin kimlere gittiğini ölçmesi gerekir.
Facebook son yıllarda bünyesine birçok markayı katması ve adını da Meta olarak değiştirmesi ile birlikte dijital pazarlama, dijital reklamcılık gibi alanlarda da kendine oldukça önemli bir alan edinmiştir. Bu sayede de Facebook ya da yeni adı ile Meta şirketi bünyesinde bulunan tüm platformlardaki reklamlar için birtakım düzenlemeler yapmıştır.
Günümüz dünyasında internet her geçen gün kendini geliştiren bir yapıya sahiptir. Bu nedenle de her geçen gün internetin uçsuz ve bucaksız dünyası daha da gelişmekte daha da dönüşmekte ve daha da genişlemektedir.
Google son yılların en popüler arama motorlarından biri olmasının yanı sıra oldukça büyük bir veri tabanı sunması bakımından da dünyanın en önemli ve en büyük şirketleri arasında kendine oldukça ciddi bir yer edinmiştir.
Google, özellikle internet teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte çok büyük bir gelişim ivmesi yakalamıştır.
Gelişen, büyüyen dünyamızda internetin ve teknolojilerin gelişmesiyle birlikte pek çok teknolojik araçta hayatımızın birer parçası haline gelmiştir. Bu parçalar ise bir bütün olarak hayatlarımızı kolaylaştırıcı öğeler olmuştur.
Sektör ve rakip analizleri bir marka için en önemli analizlerdir. Çünkü, sektör analizi ile ürün veya hizmetler satılmadan önce sektörde kimler bu hizmeti veriyor ve bu ürün ya da hizmetlerin pazardaki en büyük paydaşları kimler gibi çeşitli soruların cevaplandırılması mümkün hale gelir.
Web sitelerini ziyaret eden kullanıcıların site üzerindeki etkileşimleri ve davranışları analiz edilerek birçok bilgi edinilir. Yapılan analizler ile web sitesinde kullanıcı deneyiminin iyileştirilmesi mümkün olur.
Son yılların en popüler sosyal medya uygulamalarından biri olan ve pek çok kişinin de anlık etkileşim alabilmesi açısından tercih edilen Twitter, her geçen gün kendini yenileyen bir yapıya sahiptir.
Google neredeyse tüm dünyanın en çok kullanılan arama motorudur.
Son yılların en gözde video izleme platformu olan Youtube her geçen gün daha popüler ve daha çok kişinin katıldığı bir platform haline geldi.
Facebook üzerinden yapılan reklamlar sonucunda elde edilen veriler sayesinde bir hedef kitle analizi yapılabilir.