Kırık Link Nedir, Nasıl Düzeltilir?
Kırık Link Nedir, Nasıl Düzeltilir?

Kırık link veya "bozuk link," web sitelerinde, hedeflenen sayfaya veya kaynağa ulaşamayan veya yanlış yönlendirilen bir bağlantıdır. Kırık linkler, kullanıcı deneyimini olumsuz etkileyebilir ve web sitesinin arama motoru sıralamalarını olumsuz yönde etkileyebilir.

26 Ekim 2023
0
619
E Posta Pazarlamasının Sağladığı Avantajlar Nelerdir?
E Posta Pazarlamasının Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

E-posta pazarlaması, işletmelerin veya pazarlamacıların e-posta yoluyla potansiyel müşterilere ulaşarak, ürünlerini veya hizmetlerini tanıttığı, promosyonlar düzenlediği ve iletişimi güçlendirdiği bir dijital pazarlama stratejisidir.

24 Ekim 2023
0
251
E-Ticaret Siteleri İçin Blog İçerik Stratejisi
E-Ticaret Siteleri İçin Blog İçerik Stratejisi

E-ticaret siteleri için blog içerik stratejisi, hedef kitlenizi çekmek, bilgilendirmek, ürün veya hizmetlerinizi tanıtarak satışları artırmak amacıyla önemli bir konudur.

19 Ekim 2023
0
233
SEO ve İçerik Pazarlama
SEO ve İçerik Pazarlama

SEO ve içerik pazarlama, dijital pazarlama stratejilerinin ayrılmaz iki bileşenidir ve birbirleriyle yakından alakalıdır.  

17 Ekim 2023
0
293
Sosyal Medya Hesabı Yönetmek Zor mu?
Sosyal Medya Hesabı Yönetmek Zor mu?

Sosyal medya hesabı yönetmek, kişinin deneyimi ve hedeflerine bağlı olarak farklı zorlukları beraberinde getirecektir. 

12 Ekim 2023
0
296
Kurumsal Kimlik Oluşturmanın Amacı Nedir?
Kurumsal Kimlik Oluşturmanın Amacı Nedir?

Kurumsal kimlik oluşturmanın amacı, bir markanın veya markanın kendisini tanımlayan ve dijital dünyada temsil eden görsel, sözel ve davranışsal öğelerin bir arada tutarlı bir şekilde kullanılmasını hedefler. 

09 Ekim 2023
0
274
Google SEO Güncellemeleri: En Son Değişiklikler ve Etkileri
Google SEO Güncellemeleri: En Son Değişiklikler ve Etkileri

Google SEO güncellemeleri, arama motorunun algoritmasındaki değişiklikleri ve güncellemeleri ifade eden bir sistemin adıdır.

05 Ekim 2023
0
351
Meta Açıklama ve Başlık Etiketleri Nasıl Kullanılır?
Meta Açıklama ve Başlık Etiketleri Nasıl Kullanılır?

META açıklama ve başlık etiketleri internet sitelerinin SEO stratejisinin önemli bir parçasıdır. 

02 Ekim 2023
0
317
SEO'nun Web Siteleri İçin Önemi - E Ticaret Sitelerine SEO
SEO'nun Web Siteleri İçin Önemi - E Ticaret Sitelerine SEO

SEO (Search Engine Optimization), web siteleri için büyük bir öneme sahip bir dijital pazarlama stratejisidir.

28 Eylül 2023
0
207
Yapay Zeka ve İş Dünyası: Otomasyon ve Geleceğin İşleri
Yapay Zeka ve İş Dünyası: Otomasyon ve Geleceğin İşleri

Yapay Zeka, iş dünyasında giderek daha fazla önem kazanan bir teknoloji haline gelmiştir. 

25 Eylül 2023
0
391
Content Audit Nedir? Nasıl Yapılır?
Content Audit Nedir? Nasıl Yapılır?

Dijital dünyada stratejik açıdan son derece önemli olan içerik pazarlaması, gün geçtikçe önemini artırmaya devam ediyor.

18 Eylül 2023
0
416
Google Bard Nedir? Nasıl Kullanılır?
Google Bard Nedir? Nasıl Kullanılır?

Teknolojinin gelişmesi, yapay zekâ yatırımlarının artmasına neden olmuştur. Bu nedenle pek çok yapay zekâ aracı ortaya çıktı.

13 Eylül 2023
0
429
Dijital Dönüşüm Nedir? Türleri Nelerdir?
Dijital Dönüşüm Nedir? Türleri Nelerdir?

Teknolojinin hızla geliştiği günümüz dünyasında işletmeler, süreçlerini ve iş yapış şekillerini dijitalleştirerek sektörlerinde rekabet avantajı elde etmeye çalışır.

06 Eylül 2023
0
424
Call to Action (CTA) Butonu Nedir? Nasıl Optimize Edilir?
Call to Action (CTA) Butonu Nedir? Nasıl Optimize Edilir?

Dijital dünyadaki kullanıcıların dikkatini çekmek ve istenilen eylemi gerçekleştirmelerini sağlamak, dijital pazarlamanın amaçlarından biridir.

30 Ağustos 2023
0
671
Dijital Pazarlama Stratejisi Nedir? Nasıl Oluşturulur?
Dijital Pazarlama Stratejisi Nedir? Nasıl Oluşturulur?

Dijital pazarlama, günümüzde sosyal medya ve dijital cihazların kullanımının artması ile önem kazanan terimlerden biridir. 

23 Ağustos 2023
0
473
Engagement Rate (Etkileşim Oranı) Nedir? Nasıl Hesaplanır?
Engagement Rate (Etkileşim Oranı) Nedir? Nasıl Hesaplanır?

Sosyal medya, günümüzde kişilerin ve markaların kitlelere ulaşma ve etkileşim kurma platformları arasında yer alır. Sosyal medya etkileşimi, markaların veya kişilerin bu platformlardaki başarısını ölçmek için kullanılan temel metriklerden biridir. 

16 Ağustos 2023
0
2486
Content Pruning Nedir? Ne İşe Yarar?
Content Pruning Nedir? Ne İşe Yarar?

Dijital dünyada içerik üretmek ve paylaşmak, web siteleri ve bloglar açısından önemli konular arasında yer alır. Ancak günümüzde içeriklerin sayısının artması ve web sitelerinin büyümesiyle content pruning kavramı önem kazanmaya başlamıştır.

09 Ağustos 2023
0
508
Churn Rate Nedir? Churn Rate Nasıl Hesaplanır?
Churn Rate Nedir? Churn Rate Nasıl Hesaplanır?

Churn rate kavramı, bir şirketin belirli bir dönemde kaybettiği müşteri sayısının toplam müşteri sayısına oranlanarak hesaplanan önemli bir performans göstergesidir.

31 Temmuz 2023
0
1569
Google Ads Kalite Skoru ve Reklam Sıralaması
Google Ads Kalite Skoru ve Reklam Sıralaması

Google Ads, dijital reklamcılıkta yaygın olarak tercih edilen reklam platformları arasında yer alır.

24 Temmuz 2023
0
376
Pinterest SEO Nedir? Nasıl Yapılır?
Pinterest SEO Nedir? Nasıl Yapılır?

Pinterest, görsel temelli bir keşif ve ilham platformudur. Kullanıcılar, milyonlarca farklı kategori altında bulunan görselleri keşfedebilir, kaydedebilir ve paylaşabilirler.

18 Temmuz 2023
0
374
Google Analytics 4 (GA4) Avantajları Nelerdir?
Google Analytics 4 (GA4) Avantajları Nelerdir?

Google Analytics, web sitesi sahiplerinin site performansını izlemesine ve kullanıcı etkileşimlerinin analiz edilmesine olanak sağlayan bir araçtır.

11 Temmuz 2023
0
338
ROAS Nedir? Nasıl Hesaplanır?
ROAS Nedir? Nasıl Hesaplanır?

Alışveriş alışkanlıklarının değişmesiyle büyük veya küçük her marka ve firma dijital reklamlara önemli bütçeler ayırmaktadır.

26 Haziran 2023
0
554
B2C SEO Nedir? Avantajları Nelerdir?
B2C SEO Nedir? Avantajları Nelerdir?

B2C pazarlama, işletmelerin doğrudan tüketiciye ürün veya hizmet sattığı bir pazarlama modelini ifade eder.

19 Haziran 2023
0
348
Persona Nedir? Nasıl Oluşturulur?
Persona Nedir? Nasıl Oluşturulur?

Persona, pazarlama araştırmalarında sıkça karşılaşılan terimler arasında yer alır. 

12 Haziran 2023
0
362
301 Yönlendirmesi Nedir? Neden Önemlidir?
301 Yönlendirmesi Nedir? Neden Önemlidir?

Web sitesi yönlendirmeleri, internet ağında oluşan çeşitli sorunlar sebebiyle web siteleri tarafından kullanılır. 

05 Haziran 2023
0
372
SEO İçin Faydalı Ücretsiz Google Chrome Eklentileri
SEO İçin Faydalı Ücretsiz Google Chrome Eklentileri

SEO eklentileri, tarayıcıya yüklenebilen ve web sitesinin arama motoru optimizasyonu (SEO) çalışmalarını destekleyen araçlardır. 

29 Mayıs 2023
0
519
Yandex Reklam Modelleri Nelerdir? Nasıl Verilir?
Yandex Reklam Modelleri Nelerdir? Nasıl Verilir?

Yandex, Rusya merkezli bir arama motorudur. Ülkemizde de sıklıkla tercih edilen bir arama motoru olan Yandex, aynı zamanda markalar için Google benzeri dijital reklam hizmetleri de sunar.

22 Mayıs 2023
0
443
Google Analytics 4 (GA4) Kurulumu Nasıl Yapılır?
Google Analytics 4 (GA4) Kurulumu Nasıl Yapılır?

Google Analytics 4, Google Universal Analytics aracının yerini almaya başladı. 

15 Mayıs 2023
0
321
B2B SEO Nedir? Nasıl Yapılır?
B2B SEO Nedir? Nasıl Yapılır?

Günümüz iş dünyasında, online varlıklar ve dijital pazarlama stratejileri, işletmeler için başarılı bir şekilde büyümek için hayati önem taşır.

08 Mayıs 2023
0
273
Rich Snippets Nedir? Nasıl Uygulanır?
Rich Snippets Nedir? Nasıl Uygulanır?

Günümüzde herhangi bir ücret ödemeden organik olarak arama motoru sonuç sayfalarında öne çıkmak, markalar için daha da önemli hale gelmiştir.

24 Nisan 2023
0
337
TAKİP ET @timsahajans