Facebook son yıllarda bünyesine birçok markayı katması ve adını da Meta olarak değiştirmesi ile birlikte dijital pazarlama, dijital reklamcılık gibi alanlarda da kendine oldukça önemli bir alan edinmiştir. Bu sayede de Facebook ya da yeni adı ile Meta şirketi bünyesinde bulunan tüm platformlardaki reklamlar için birtakım düzenlemeler yapmıştır.
Günümüz dünyasında internet her geçen gün kendini geliştiren bir yapıya sahiptir. Bu nedenle de her geçen gün internetin uçsuz ve bucaksız dünyası daha da gelişmekte daha da dönüşmekte ve daha da genişlemektedir.
Google son yılların en popüler arama motorlarından biri olmasının yanı sıra oldukça büyük bir veri tabanı sunması bakımından da dünyanın en önemli ve en büyük şirketleri arasında kendine oldukça ciddi bir yer edinmiştir.
Google, özellikle internet teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte çok büyük bir gelişim ivmesi yakalamıştır.
Gelişen, büyüyen dünyamızda internetin ve teknolojilerin gelişmesiyle birlikte pek çok teknolojik araçta hayatımızın birer parçası haline gelmiştir. Bu parçalar ise bir bütün olarak hayatlarımızı kolaylaştırıcı öğeler olmuştur.
Sektör ve rakip analizleri bir marka için en önemli analizlerdir. Çünkü, sektör analizi ile ürün veya hizmetler satılmadan önce sektörde kimler bu hizmeti veriyor ve bu ürün ya da hizmetlerin pazardaki en büyük paydaşları kimler gibi çeşitli soruların cevaplandırılması mümkün hale gelir.
Web sitelerini ziyaret eden kullanıcıların site üzerindeki etkileşimleri ve davranışları analiz edilerek birçok bilgi edinilir. Yapılan analizler ile web sitesinde kullanıcı deneyiminin iyileştirilmesi mümkün olur.
Son yılların en popüler sosyal medya uygulamalarından biri olan ve pek çok kişinin de anlık etkileşim alabilmesi açısından tercih edilen Twitter, her geçen gün kendini yenileyen bir yapıya sahiptir.
Google neredeyse tüm dünyanın en çok kullanılan arama motorudur.
Son yılların en gözde video izleme platformu olan Youtube her geçen gün daha popüler ve daha çok kişinin katıldığı bir platform haline geldi.
Facebook üzerinden yapılan reklamlar sonucunda elde edilen veriler sayesinde bir hedef kitle analizi yapılabilir.
Günümüz
yaşantısında gerek dijital ortamlarda gerekse geleneksel ortamlarda sıklıkla yazı fontları bir diğer ifade ile yazı karakterleri ile denk geliyoruz.
Günümüz dünya yapısı içerisinde Facebook, sosyal medya platformları açısından oldukça önemlidir. Çünkü, günümüzde pek çok popüler sosyal medya uygulaması Facebook ya da değişen adıyla Meta’ya bağlıdır. Bu nedenle de Facebook uygulamasının dışında
Logolar bir markanın yüzüdür. Bu nedenle de bir markaya logo tasarımı yaparken çok dikkatli olunması gerekir.
Marka sadakati ya da diğer bir ifade ile markabağlılığı aslında tüketicilerin bir marka ile duygusal anlamda bir bağ kurmasının ardından düzenli olarak o markanın ürettiği ürün ve hizmetleri satın aldığı bir süreçtir.
Günümüz rekabetçi yapısı içerisinde markaların öne çıkabilmeleri ve varlıklarını sürdürebilmeleri için öncelikle kendi farkındalıklarını yaratmaları gerekir.
Tüketicilerin ve müşterilerin marka nezdinde sahip oldukları tüm düşünceler aslında marka imajını ifade eder.
Son dönemin en büyük sıçrayışını yaşayan TikTok günümüz sosyal medya uygulamaları arasında kendine önemli bir yer edinmiştir.
E-ticarete olan ilginin günden güne artması ile e-ticaret pazaryerleri günümüzün en önemli satış platformları arasında yer almasını sağlamıştır.