Crawl Budget (Tarama Bütçesi) Nedir, Nasıl Hesaplanır?
Crawl Budget (Tarama Bütçesi) Nedir, Nasıl Hesaplanır?

Crawl Budget, Türkçede Tarama Bütçesi anlamına gelmektedir. Arama botlarının web sitesine ayırdığı tarama bütçesine Crawl Budget denir.

17 Ağustos 2022
0
550
Discord Nedir, Nasıl Kullanılır, Nasıl Kanal Açılır?
Discord Nedir, Nasıl Kullanılır, Nasıl Kanal Açılır?

Son zamanlarda oyunseverlerin sıklıkla kullandığı Discord, oldukça popüler bir uygulama olması ile dikkat çekiyor. Ücretsiz olarak kullanılması da ayrı bir avantaj sağlıyor.

03 Ağustos 2022
0
3359
Google AdSense Nedir, Google Adsense Nasıl Kullanılır?
Google AdSense Nedir, Google Adsense Nasıl Kullanılır?

İnternet sitesi ya da blog üzerinden reklam yayınlayarak para kazanmak, Google AdSense hizmeti ile mümkündür.

27 Temmuz 2022
0
637
SEO Uyumlu URL Adresi Nasıl Oluşturulur?
SEO Uyumlu URL Adresi Nasıl Oluşturulur?

SEO uyumlu URL, web sitelerinin alanında başarılı olabilmesi açısından oldukça önemlidir. Gelişmiş bir kullanıcı deneyimi sağlamaya yardımcı olan URL, Google’ın ve kullanıcıların site hakkında bilgi sahibi olmasını olanak vermektedir. 

20 Temmuz 2022
0
559
Dijital Dünyada NFT Nasıl Yapılır ve Alınır?
Dijital Dünyada NFT Nasıl Yapılır ve Alınır?

Son zamanlarda en popüler dijital dünya trendleri arasında yer alan NFT, dijital bir sertifika niteliği taşımaktadır. 

13 Temmuz 2022
0
654
İnstagram İçin Doğru Hashtag Kullanımı
İnstagram İçin Doğru Hashtag Kullanımı

Dünyada pek çok kişinin kullandığı bir uygulama olan Instagram, doğru hashtag kullanımı ile kullanıcı profillerini öne çıkarmaktadır. 

06 Temmuz 2022
0
774
Metaverse E-Ticaret Sistemini Nasıl Dönüştürecek?
Metaverse E-Ticaret Sistemini Nasıl Dönüştürecek?

Geleceği olan bir sanal evren olarak bilinen MetaVRse, Mark Zuckerberg’in sahip olduğu şirket isminin “Meta” olarak değiştirilmesi üzerine dönüşüm geçireceği açıklanan platformun ismidir.

29 Haziran 2022
0
547
Google Analytics Nasıl Kurulur?
Google Analytics Nasıl Kurulur?

Web sitelerin trafiğini izlemek için Google tarafından sunulan Google Analytics, ücretsiz bir raporlama hizmeti vermektedir.

22 Haziran 2022
0
680
Toksik Backlink Nedir, Toksik Backlink Nasıl Reddedilir?
Toksik Backlink Nedir, Toksik Backlink Nasıl Reddedilir?

Backlinkler, arama motoru sıralamalarını etkileyen unsurlar arasında yer almaktadır.

15 Haziran 2022
0
1384
Frontend Nedir? Frontend Developer Ne iş Yapar?
Frontend Nedir? Frontend Developer Ne iş Yapar?

Günümüzde teknolojinin uğradığı hızlı değişim ve gelişimler, yazılım dünyasında pek çok değişime sebep oldu. 

08 Haziran 2022
0
1275
Think With Google Nedir, Pazarlama Stratejileri Nelerdir?
Think With Google Nedir, Pazarlama Stratejileri Nelerdir?

Dijital dünyadaki yenilikler, pazarlama sektöründe kendini göstermektedir.

01 Haziran 2022
0
1105
Google Analytics Nedir, Nasıl Kullanılır?
Google Analytics Nedir, Nasıl Kullanılır?

Google Analytics sahip olduğu bilgileri, internet sitelerinde gezinen bireylerin etkileşimlerini kaydederek elde eder ve bununla ilgili rapor sunar. 

25 Mayıs 2022
0
581
E-Ticaret Siteleri İçin SEO İpuçları
E-Ticaret Siteleri İçin SEO İpuçları

E-ticaret sitelerinin Google aramalarında ön plana çıkmak için SEO çalışması yapması oldukça önemlidir.

18 Mayıs 2022
0
522
Lead Generation Nedir, Nasıl Yapılır?
Lead Generation Nedir, Nasıl Yapılır?

Lead generation, dijital kanallar aracılığı ile yapılan pazarlama çalışmalarının anahtarı niteliğindedir. 

12 Mayıs 2022
0
756
Site Haritası Nedir, Ne İşe Yarar, Nasıl Oluşturulur?
Site Haritası Nedir, Ne İşe Yarar, Nasıl Oluşturulur?

Site içerisinde bulunan tüm sayfaların listelendiği site haritası, Google botlarının site sayfalarını etkili bir şekilde tarayabilmesi ve sitenin hızlı ilerleme kaydedebilmesi için önemlidir. 

28 Nisan 2022
0
878
E-Ticaret Siteleri İçin İçerik Pazarlamanın Önemi
E-Ticaret Siteleri İçin İçerik Pazarlamanın Önemi

Bir e-ticaret sitesinin markasını ve ürünlerini ilgili kitleye tanıtmak için en önemli izlemsel planı içerik pazarlamasıdır.

20 Nisan 2022
0
495
Mobil Pazarlama Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Mobil Pazarlama Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Gelişen teknolojiler ve değişen dünya ile birlikte pazarlama faaliyetlerinde de çeşitli değişimler meydana geldi.

13 Nisan 2022
0
689
2022 SEO Trendleri
2022 SEO Trendleri

Zamanla değişen ve gelişen dünyada, teknolojiyi takip etmek ve yeni stratejiler geliştirmek gerekir. Son yıllarda revaçta olan SEO optimizasyonu; yapay zekanın meydana getirdiği web sitelerinin, arama motorlarında kolay anlaşılmasına ve sıkça aranan anahtar kelimelerle yükselmesine denir.

30 Mart 2022
0
1312
Viral Pazarlama Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Viral Pazarlama Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Pazarlama her geçen yıl daha da genişleyen, daha da büyüyen bir alan olarak karşımıza çıkmaktadır.

23 Mart 2022
0
646
E-Ticaret Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler
E-Ticaret Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

İnternetin ve dijitalleşmenin yaygınlaşması ile birlikte pek çok yapıda değişmez zorunda kalmıştır.

16 Mart 2022
0
552
Web Sitesi Tasarımında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Web Sitesi Tasarımında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Günümüz internet ve dijital dünyasında web siteleri markaların en önemli güçlerinden biridir. 

09 Mart 2022
0
1050
Yeni Başlayanlar İçin Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Olmalı?
Yeni Başlayanlar İçin Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Olmalı?

Sosyal medya platformları gelişen teknolojiler ve dijitalleşmenin de etkisiyle her geçen gün daha da güçlü bir alan olmaktadır.

02 Mart 2022
0
752
Mobil Uygulama Tasarımında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Mobil Uygulama Tasarımında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Gelişen teknolojiler ve dijitalleşen dünya ile birlikte pek çok insan artık aradığına anında ulaşabilir ve istediği işlemleri çok kısa tuş hareketleri ile yapabilir hale gelmiştir.

23 Şubat 2022
0
741
Pinterest İçerikleri Nasıl Olmalı?
Pinterest İçerikleri Nasıl Olmalı?

Pinterest, görsel tabanlı bir sosyal ağdır. Bu nedenle de Pinterest içeriklerinin neler olması gerektiği ya da Pinterest kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar sıklıkla soru işaretlerine sebep olmuştur.

09 Şubat 2022
0
597
Kriz İletişimi ve Yönetimi Nasıl Yapılır?
Kriz İletişimi ve Yönetimi Nasıl Yapılır?

Kriz iletişimi ile kriz yönetimi günümüz markalarının ve firmalarının neredeyse hepsinin hazırlıklı olması gereken bir konudur.

04 Şubat 2022
0
651
Risk İletişimi Nedir?
Risk İletişimi Nedir?

Risk iletişimi temel anlamda kriz iletişimi ile birlikte meydana gelen ve aslında birbirleri ile iç içe geçmiş iki kavramdır.

02 Şubat 2022
0
1694
PEST Analizi Nedir?
PEST Analizi Nedir?

Günümüzdeki pek çok işletme bazı dönemlerde kendilerinden ya da küreselleşmenin etkisinden dolayı çeşitli krizler ile karşı karşıya gelebilir. 

31 Ocak 2022
0
1201
Competitor Array Analizi Nedir? Dikkat Edilmesi Gerekenler
Competitor Array Analizi Nedir? Dikkat Edilmesi Gerekenler

Rakip dizisi ya da diğer bir ifade ile Competitor Array analizi genellikle rakip firmalarınızın, şirketlerinizin performans değerlerini anlamanız, çözümlemeniz, ölçümlemeniz için kullanılan bir analiz yöntemidir. 

28 Ocak 2022
0
941
SWOT Analizi Nedir?
SWOT Analizi Nedir?

SWOT analizi özellikle şirketlerin, kurumların ya da markaların kendilerini ölçmek, güncel durumlarını tespit etmek için sıklıkla başvurdukları bir analiz yöntemidir.

26 Ocak 2022
0
893
Rakip Analizi Nasıl Yapılır?
Rakip Analizi Nasıl Yapılır?

Rakip analizi ya da diğer bir ifade ile rekabet analizi bir sektörde hizmet ya da ürün sunan markaların, firmaların ya da şirketlerin sundukları hizmeti ya da ürünü sunan diğer markaları analiz etmesi sürecidir.

24 Ocak 2022
0
1059
TAKİP ET @timsahajans