Crawl Budget, Türkçede Tarama Bütçesi anlamına gelmektedir. Arama botlarının web sitesine ayırdığı tarama bütçesine Crawl Budget denir.
Son zamanlarda oyunseverlerin sıklıkla kullandığı Discord, oldukça popüler bir uygulama olması ile dikkat çekiyor. Ücretsiz olarak kullanılması da ayrı bir avantaj sağlıyor.
İnternet sitesi ya da blog üzerinden reklam yayınlayarak para kazanmak, Google AdSense hizmeti ile mümkündür.
SEO uyumlu URL, web sitelerinin alanında başarılı olabilmesi açısından oldukça önemlidir. Gelişmiş bir kullanıcı deneyimi sağlamaya yardımcı olan URL, Google’ın ve kullanıcıların site hakkında bilgi sahibi olmasını olanak vermektedir.
Son zamanlarda en popüler dijital dünya trendleri arasında yer alan NFT, dijital bir sertifika niteliği taşımaktadır.
Dünyada pek çok kişinin kullandığı bir uygulama olan Instagram, doğru hashtag kullanımı ile kullanıcı profillerini öne çıkarmaktadır.
Geleceği olan bir sanal evren olarak bilinen MetaVRse, Mark Zuckerberg’in sahip olduğu şirket isminin “Meta” olarak değiştirilmesi üzerine dönüşüm geçireceği açıklanan platformun ismidir.
Web sitelerin trafiğini izlemek için Google tarafından sunulan Google Analytics, ücretsiz bir raporlama hizmeti vermektedir.
Backlinkler, arama motoru sıralamalarını etkileyen unsurlar arasında yer almaktadır.
Günümüzde teknolojinin uğradığı hızlı değişim ve gelişimler, yazılım dünyasında pek çok değişime sebep oldu.
Dijital dünyadaki yenilikler, pazarlama sektöründe kendini göstermektedir.
Google Analytics sahip olduğu bilgileri, internet sitelerinde gezinen
bireylerin etkileşimlerini kaydederek elde eder ve bununla ilgili rapor sunar.
E-ticaret sitelerinin Google aramalarında ön plana çıkmak için SEO çalışması yapması oldukça önemlidir.
Lead generation, dijital kanallar aracılığı ile yapılan pazarlama çalışmalarının anahtarı niteliğindedir.
Site içerisinde bulunan tüm sayfaların listelendiği site haritası, Google botlarının site sayfalarını etkili bir şekilde tarayabilmesi ve sitenin hızlı ilerleme kaydedebilmesi için önemlidir.
Bir e-ticaret sitesinin markasını ve ürünlerini ilgili kitleye tanıtmak için en önemli izlemsel planı içerik pazarlamasıdır.
Gelişen teknolojiler ve değişen dünya ile birlikte pazarlama faaliyetlerinde de çeşitli değişimler meydana geldi.
Zamanla değişen ve gelişen dünyada, teknolojiyi takip etmek ve yeni stratejiler geliştirmek gerekir. Son yıllarda revaçta olan SEO optimizasyonu; yapay zekanın meydana getirdiği web sitelerinin, arama motorlarında kolay anlaşılmasına ve sıkça aranan anahtar kelimelerle yükselmesine denir.
Pazarlama her geçen yıl daha da genişleyen, daha da büyüyen bir alan olarak karşımıza çıkmaktadır.
İnternetin ve dijitalleşmenin yaygınlaşması ile birlikte pek çok yapıda değişmez zorunda kalmıştır.
Günümüz internet ve dijital dünyasında web siteleri markaların en önemli güçlerinden biridir.
Sosyal medya platformları gelişen teknolojiler ve dijitalleşmenin de etkisiyle her geçen gün daha da güçlü bir alan olmaktadır.
Gelişen teknolojiler ve dijitalleşen dünya ile birlikte pek çok insan artık aradığına anında ulaşabilir ve istediği işlemleri çok kısa tuş hareketleri ile yapabilir hale gelmiştir.
Pinterest, görsel tabanlı bir sosyal ağdır. Bu nedenle de Pinterest içeriklerinin neler olması gerektiği ya da Pinterest kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar sıklıkla soru işaretlerine sebep olmuştur.
Kriz iletişimi ile kriz yönetimi günümüz markalarının ve firmalarının neredeyse hepsinin hazırlıklı olması gereken bir konudur.
Risk iletişimi temel anlamda kriz iletişimi ile birlikte meydana gelen ve aslında birbirleri ile iç içe geçmiş iki kavramdır.
Günümüzdeki pek çok işletme bazı dönemlerde kendilerinden ya da küreselleşmenin etkisinden dolayı çeşitli krizler ile karşı karşıya gelebilir.
Rakip dizisi ya da diğer bir ifade ile Competitor Array analizi genellikle rakip firmalarınızın, şirketlerinizin performans değerlerini anlamanız, çözümlemeniz, ölçümlemeniz için kullanılan bir analiz yöntemidir.
SWOT analizi özellikle şirketlerin, kurumların ya da markaların kendilerini ölçmek, güncel durumlarını tespit etmek için sıklıkla başvurdukları bir analiz yöntemidir.
Rakip analizi ya da diğer bir ifade ile rekabet analizi bir sektörde hizmet ya da ürün sunan markaların, firmaların ya da şirketlerin sundukları hizmeti ya da ürünü sunan diğer markaları analiz etmesi sürecidir.